close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת דירות לטווח ארוך - האם כדאי?

מערכת שורשיז אדר ב, תשפב20/03/2022

שכירות לטווח ארוך מעניקה גם הזדמנות לחוות את אורח החיים המקומי ולספוג את הסביבה ככל שניתן וזו אינדיקציה נהדרת במיוחד אם אתם שוקלים לגור ולחיות בסביבה הזאת

תגיות:
תל אביב היא עיר שרוחשת פעילויות ללא הפסקה ותמיד יש סיבה טובה להגיע לתל אביב בין אם למטרות הנאה ובילויים ובין אם למטרות עבודה ועסקים. מרכזי הבילוי, מתחמי הקונספט, הטיילת שוקקת החיים, השווקים התוססים, החופים היפים, בתי הקפה, המסעדות והברים וכמובן המועדונים. אם חשקה נפשכם לסייר במוזיאון או לראות הופעה חיה, אולי לדגום ארוחה טובה או אולי בכלל יש לכם כנס מקצועי בעיר.

מדוע לשכור דירה לטווח ארוך?
בשנים האחרונות רבים משכירים דירות נופש במלון דירות לטווח ארוך ושוהים
זמן ממושך בתל אביב.

יש לכך גורמים רבים: יש מי שמעוניינים למקסם ככל שאפשר את האפשרויות שהעיר הגדולה הפועמת מציעה עבורם ולהרגיש כמו המקומיים ואיך זה לחיות בתל אביב, כסוג של הפוגה מהשגרה. אחרים שוקלים לעבור לגור בתל אביב, אך רוצים להתנסות בחיים בעיר לפני שהם מקבלים החלטה משמעותית, אחרים פשוט במעבר בין דירות ומחפשים פתרון לינה פרקטי ונעים ויש מי שמגיעים למטרות עבודה שדורשות שהייה ממושכת יותר.

יתרונות לשכירות ארוכה במלון דירות
שכירות של דירות במלון דירות ייעודיות להשכרה לטווח ארוך מגיעה עם יתרונות משמעותיים:
ברוב המקרים כאשר שוכרים דירה לתקופה ארוכה יותר היא מושכרת בעלות אטרקטיבית במיוחד.
כלומר, ניתן לשלם פחות X לילה בחישוב של יותר לילות. מעבר לכך, תחשבו שיותר נעים לשהות במקום אחד לאורך זמן כי אפשר להתייחס אליו כאל בית ולהתמקם ולהתאקלם ככל שניתן. לארגן פינה נעימה, להרגיש במיטה משלכם וזו אווירה חמה ביתית ונעימה שרבים מחפשים גם כשהם מגיעים למטרות נופש ובמיוחד לענייני עבודה. כשאנחנו רחוקים מהבית לפעמים נרצה בית אלטרנטיבי אפילו אם מדובר במלון דירות נופש.

שכירות לטווח ארוך מעניקה גם הזדמנות לחוות את אורח החיים המקומי ולספוג את הסביבה ככל שניתן וזו אינדיקציה נהדרת במיוחד אם אתם שוקלים לגור ולחיות בסביבה הזאת ורוצים להתרשם מהמקום ככל שניתן ולחוות את אורח החיים.

איך לבחור דירה להשכרה לטווח ארוך?
בעיר תל אביב במיוחד קיימות דירות נופש להשכרה לטווח ארוך כאשר ההיצע רחב ומגוון ויש בהחלט מתוך מה לבחור. עם זאת, יש למפות מראש את השיקולים על מנת לקבל החלטה נכונה עבורכם מכל הבחינות.

ראשית, כדאי לבחור דירה במלון דירות שממוקם באזור אטרקטיבי במיוחד שיפגיש אתכם עם הנוחות והיופי של העיר הגדולה כמו למשל, באזור הטיילת כך שאתם קרובים לחופים שנחשבים גולת הכותרת של תל אביב וכן לטיילת ומעבר אחד לנמל תל אביב ומהעבר השני למתחם התחנה ויפו העתיקה.

שנית, מומלץ לבחור במלון דירות שמציע שירותים ומתקני נופש נוספים שיוכלו לשדרג באופן משמעותי את השהייה שלכם במלון הדירות. למשל, שירותי כביסה, טרקלין נוח, חדר כושר מאובזר היטב, חדר אוכל או שירותים של אריזת ארוחת בוקר ושליחתה את החדר, חנייה מסודרת ודלפק קבלה עם צוות שיוכל לסייע לכם בכל מטרה.

כמובן שיש להתייחס למפרט הטכני ולאבזור הכולל של החדר ולהבין מה הוא כולל למען נוחיותכם המרבית כמו מטבחון מאובזר בו תוכלו לבשל או לחמם ארוחות בנוחות, סלון לישיבה עם פינת עבודה למקרה שתרצו לעבוד גם בדירה וכן חדר שינה אחד או אפילו שניים (תלוי באיזה הרכב אתם מגיעים) וכן שדרוגים דוגמת מרפסת הצופה אל הנוף.

בדקו את מדיניות הביטולים, כמה זמן ניתן לשהות במקום ובאיזו עלות מדובר ושקלו את כל היתרונות של שכירות ארוכת טווח באותו מלון דירות לפני ביצוע ההזמנה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה